مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-23سياسي

طراحی سامانه مدیریت حوادث برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده


سامانه مدیریت حوادث طراحی شده توسط محققان شرکت دانش بنیان، امدادرسانی به مناطق سیل زده و مناطقی که بلایای طبیعی در آن رخ داده است را ممکن می کند.

- به نقل از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، احمد رضاییان مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به این که سامانه مدیریت حوادث تاکنون در 124 حادثه کشور مورد استفاده قرار گرفته است، گفت: در زمینلرزه کرمانشاه بواسطه بهره گیری از سامانه مدیریت حوادث به 130 هزار نفر خدمت رسانی شد.

وی افزود: سامانه مدیریت حوادث از لحظه ثبت ارزیابی خسارت ها مورد استفاده قرار می گیرد تا اطلاعات به صورت دقیق جمع آوری و ثبت شود.

بوسیله سامانه مدیریت حوادث می توان در تامین اقلام معیشتی، کانکس، چادر، آواربرداری، تامین نیاز ساخت و ساز و سایر موارد یک سامانه یکپارچه و برخط ایجاد کرد و علاوه بر آن کاربرها می توانند به صورت آفلاین نیز از سامانه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون فقط 5 نمونه خارجی برای سامانه مدیریت حوادث ثبت شده است،گفت: آن چه در ایران ساخته شده است قابلیت های بیشتری دارد زیرا تنوع سوانح در کشور به مراتب بیشتر است.

به صورت مشخص ثبت مناطق و جمعیت حادثه دیده و آن چه که در مراحل مختلف برای مناطق حادثه دیده نیاز است، آن اطلاعاتی است که در سامانه مدیریت سوانح ثبت می شود و به کاربر کمک می کند تا تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سامانه مدیریت حوادث برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده

طراحی سامانه مدیریت حوادث برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده