مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-23سياسي

30 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد برگزار می شود


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی گفت: 30 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد توسط نیروهای مسلح در این استان برگزار می شود.

- ، امیر سرتیپ علی حاجیلو ظهر دوشنبه در نشست خبری سالروز فتح خرمشهر افزود: برگزاری صبحگاه مشترک و کنگره شهدای عملیات بیت المقدس از جمله برنامه های شاخص گرامیداشت سوم خرداد در آذربایجان غربی است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و برنامه های فرهنگی در سالروز گرامیداشت سوم خرداد در آذربایجان غربی برگزار می شود، گفت: باید به این مساله توجه شود که بزرگترین تمرکز نیروهای مسلح در عملیات بیت المقدس شکل گرفت و اتحاد عظیمی بین مردم و نیروها شکل گرفت و جزو عملیات بی نظیر در طول تاریخ بود.

امیر سرتیپ حاجیلو با بیان اینکه دشمن شکست خورده در عرصه جنگ سخت دنبال عملیات روانی، جنگ نرم و شناختی بر علیه ایران است، یادآور شد: در این شرایط باید دنبال جهاد تبیین بود و با روشنگری و صداقت در معرفی وضعیت تلاش کرد و ذهن جوانان باید نسبت به مسائل موجود آماده باشد.

امیر سرتیپ حاجیلو تاکید کرد: نقش روشنگری رسانه ها و فعالان مطبوعاتی در جهاد تبیین بسیار بالاست و فتح خرمشهرها در راه است و ذره ای از اهداف خود عقب نخواهیم نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد برگزار می شود

30 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد برگزار می شود