مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-23سياسي

کاهش اطاله دادرسی مهم ترین اولویت ها دستگاه قضایی است


قائم مقام رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به جایگاه دستگاه قضا، گفت: کاهش اطاله دادگستری، مبارزه با قاچاق، پیشگیری از جرم و صیانت از بیت المال مهم ترین اولویت ها دستگاه قضا است.

- ، مجید الهیان ظهر دوشنبه در جلسه تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب فومن ضمن گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: شهید بهشتی معمار نوین قضایی اسلام بود و بسیاری از زیر ساخت های امروز قضایی کشور را مدیون این شهید بزرگوار هستیم.

قائم مقام رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اهمیت و ارزش والای دستگاه قضا تأکید کرد و افزود: فلسفه دادگستری اجرای عدالت در همه امور است.

وی با بیان اینکه دادگستری با حفظ استقلال در کنار مردم و مسئولین بوده و خط قرمز آن نیز قانون است، گفت: با افزایش مراجعات به دستگاه قضایی این مهم در فومن در طول تصدی حجت الاسلام ایران عقیده با موفقیت همراه بوده است.

الهیان با اشاره به اینکه تغییر و تحول در امور اداری و روزمره امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است، اضافه کرد: تمام تلاش دستگاه قضایی برای از بین بردن اطاله دادرسی، مبارزه با قاچاق کالا، پیشگیری از جرم، صیانت از بیت المال و منابع طبیعی است.

قائم مقام رییس کل دادگستری استان گیلان جایگاه قضاوت را بسیار والا عنوان و تاکید کرد: تمامی قضات موظف هستند در چهارچوب قانون عمل کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اطاله دادرسی مهم ترین اولویت ها دستگاه قضایی است

کاهش اطاله دادرسی مهم ترین اولویت ها دستگاه قضایی است