مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-23سياسي

برگزیدگان جایزه یوسف در اردبیل تجلیل شدند


در آستانه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، برگزیدگان یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف با موضوع خرمشهر در اردبیل مورد تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در مراسمی که بعد از ظهر دوشنبه در سالن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، در کنار تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، از 22 عنوان کتاب مرتبط با دوران دفاع مقدس و خاطرات شهدا، ایثارگران و رزمندگان نیز رونمایی شد.

در مرحله استانی جایزه ادبی یوسف از طوبی حسین زاده به عنوان برگزیده اول با اهدای لوح سپاس و هدیه ویژه تجلیل و خدیجه سلمانی و توران قربانی صادق نیز در رده های بعدی با لوح سپاس و هدیه مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در این مراسم با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: در فتح خرمشهر رزمندگان اسلام کاری ماندگار انجام داده و فتح الفتوح واقعی را به نمایش گذاشتند.

علی واحد با تبریک فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر به برنامه های این ایام اشاره کرد و گفت: در کنار فضاسازی های محیطی، سعی شده تا برنامه های گرامیداشت این هفته در مسیر احیای ارزش های فرق شده در دوران دفاع مقدس بوده و همه مردم با مشارکت جمعی در این آیین ها این فتح عظیم را گرامی بدارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جایزه یوسف در اردبیل تجلیل شدند

برگزیدگان جایزه یوسف در اردبیل تجلیل شدند