مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-23سياسي

«جهاد» کلیدواژه آزادی تمام ملت های زیر سلطه است


سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان طی بیانیه ای اعلام کرد «آزادسازی خرمشهر نشان داد امکان آزادسازی همه ملت های تحت سلطه ستم و استکبار، امکان آزادسازی فلسطین و امکان اینکه ملت مستضعفی وجود نداشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان طی ضمن بزرگداشت سالروز حماسه سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر بیانیه ای برای این روز بدین مضمون صادر کرد.

در پیچ تاریخ ایران اسلامی و مرزهای تصرف شده میهن، درست در چهار سالگی انقلاب اسلامی، گذرنامه ای زرین و از جنس نور با خون آلاله هایی غیوربرای رسیدن به کربلای حسینی، در روز سوم خرداد ممهور و امضا شد.

روزی که سالروز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی نام گرفت چون در این روز جهانی ثابت شد که پایبندی به اصول نظام، همان صراط مستقیم ولایت فقیه است و لازمه عبور از این صراط، تمسّک به حبل الله اکبر.

آزادی خرمشهر، تجلی قدرت بی انتهای ایزدی بود که در عملیات کربلای 3 و با اقتدا به مولای متقیان(ع) با رمز یا علی بن ابی طالب(ع) به نام طهور بیت المقدس ظهور کرد و به طور معجزه آسا پس از 578 روز اشغال و 34 روز نبرد بی امان در روز سوم خرداد 1361 به طور کامل از اشغال نظامیان عراق خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد» کلیدواژه آزادی تمام ملت های زیر سلطه است

«جهاد» کلیدواژه آزادی تمام ملت های زیر سلطه است