مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-23سياسي

دستگاه های اجرایی تکالیف و گزارش عملکر خود را در موعد مقرر قانونی ارائه کنند


رییس دیوان محاسبات طی نامه هایی ار وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی و کلیه واحدهای تابعه و زیرمجموعه آنها خواست ترتیبی اتخاذ کنند تا تکالیف و گزارش های عملکردی در موعد مقرر قانونی تهیه و ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات کشور طی نامه های جداگانه ای به وزراء و روسای دستگاه های اجرایی، مهمترین تکالیف احصاء شده هر دستگاه از قانون بودجه سال 1401 را به عالی ترین مقام آن، یادآور شد.

این اقدام مبتکرانه رییس کل دیوان محاسبات کشور در راستای وظایف قانونی و سیاست پیشگیری به جای مچ گیری و راهبرد نظارت مستمر از طریق گزارش های تفریغ دو ماهه بر اجرای قانون بودجه و با هدف کمک به دستگاه های اجرایی جهت انجام صحیح و به موقع وظایف اعمال شده است.

بذرپاش در این نامه ها، وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، کلیه واحدهای تابعه و زیرمجموعه آنها را مکلف دانسته است تا براساس وظایفی که قانون بودجه سال 1401 برعهده آنان گذاشته، ترتیبی اتخاذ نمایند تا تکالیف و گزارش های عملکردی در موعد مقرر قانونی  تهیه و ارائه شود.

اولین نامه رییس کل دیوان محاسبات کشور خطاب به رییس کل بانک مرکزی صادر شد و  طی آن، مهمترین تکالیف مندرج در قانون بودجه سال 1401 مرتبط با این دستگاه مورد یادآوری قرار گرفت که عبارتند از: - ارائه گزارش های ماهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی تکالیف و گزارش عملکر خود را در موعد مقرر قانونی ارائه کنند

دستگاه های اجرایی تکالیف و گزارش عملکر خود را در موعد مقرر قانونی ارائه کنند