مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-23دانش

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان سرو دانشمند نمونه کشور شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهران رضایی، مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، - مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو بعنوان دانشمند برگزیده کشور در سال 1401 معرفی شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهران رضایی، مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، به انتخاب بنیاد فرهنگی البرز بعنوان دانشمند برگزیده کشور در سال 1401 برگزیده و موفق به کسب جایزه ملی البرز شد.

جایزه بنیاد البرز به عنوان یکی از نماد های شایستگی و برتری علمی در سطح کشور شناخته می شود که از سال 1342 در دستور کار بنیاد فرهنگی البرز قرار دارد.

شرکت نفت و گاز سرو به عنوان پیشگام تولید کاتالیست برای صنایع فولاد، پتروشیمی و پالایش در کشور شناخته می شود که تاکنون موفق به تولید بیش از 30 نوع از انواع کاتالیست های مختلف صنایع کشور شده است.

به طوری که تاکنون 24 ریفرمر فولادی کشور با کاتالیست های شرکت نفت و گاز سرو در مدار تولید قرار گرفته اند.

از دیگر افتخارات رضایی که قبلا نیز بعنوان یک درصد دانشمند برتر جهان از سوی موسسه تامپسون-رویترز داور معرفی شده بودند، میتوان به برگزیده جشنواره جوان خورازمی، برگزیده جشنواره ملی فول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان سرو دانشمند نمونه کشور شد

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان سرو دانشمند نمونه کشور شد