مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:422022-05-23سياسي

برگزاری آیین پلاک کوبی و نامگذاری بلوار شهید امیر منفرد نیاکی


در آستانه فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر آیین پلاک کوبی و نامگذاری بلوار (کوهستان) به نام شهید سرافراز امیر سرلشگرمسعود منفرد نیاکی برگزار شد.

- در آستانه فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر آیین پلاک کوبی و نامگذاری بلوار (کوهستان) به نام شهید سرافراز "امیر سرلشگرمسعود منفرد نیاکی" برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر نامگذاری معابر بر نام شهدا، این اقدام در اولویت های اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مزین کردن و نام گذاری کوچه ها، معابر و خیابان ها به نام شهدا تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است، گفت: در همین راستا شورای اسللامی شهر تهران همزمان با 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی این ضرورت را احساس شد تا در شهر تهران یکی از معابر اصلی را به نام یکی امرای شهید ارتش نام گذاری کند و شهرداری منطقه نیز در این زمینه تلاش کرد تا هرچه سریع تر این نام گذاری به مرحله ی اجرا برسد.

شهردار منطقه 2 گفت: امیدواریم با این اقدام بتوانیم نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم، چرا که تمام داشته های ما از برکت خون شهیدان است.

در این مراسم سردار فضلی و امیر سرتیپ محمودی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند مدیریت شهری در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین پلاک کوبی و نامگذاری بلوار شهید امیر منفرد نیاکی

برگزاری آیین پلاک کوبی و نامگذاری بلوار شهید امیر منفرد نیاکی