مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:422022-05-23سياسي

ساخت رزم ناوهای سنگین در دستور کار ارتش


ساخت رزم ناوهای سنگین در دستور کار داریم و ساخت ناوگان 11 فروندی از جمله برنامه های این نیرو برای افزایش توان عملیاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، امیر ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست بررسی ماموریت های نیروی دریایی طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی تا به امروز تهدیدات مختلفی را پشت سر گذاشته که این اتفاقات در دل خود تجارب گرانقدری برای ما به همراه داشته است به عنوان مثال در حوزه دریایی از توان ماموریتی در یک منطقه محدود امروز به جایی رسیده ایم که هیچ نقطه ای از آب های آزاد جهان نیست که به آن دسترسی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: اینکه ما به هر نقطه ای که آب هست می توانیم دسترسی داشته باشیم؛ یعنی عمق راهبردی ما افزایش چشمگیری داشته است.

از لحاظ راهبردی بودن نیز همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است که در لبه دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اقدامات نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران گفت: نیروی دریایی عامل پیشرفت سواحل مکران است که با استقرار در این منطقه توانسته است کارهای بزرگی انجام دهد.

امیر ایرانی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش با تمام توان آماده انجام ماموریت های محوله و نقش آفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت رزم ناوهای سنگین در دستور کار ارتش

ساخت رزم ناوهای سنگین در دستور کار ارتش