مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-23سياسي

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه معارفه شد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با حضور دستیار ویژه و قائم مقام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور معارفه شد.

- ، آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با حضور کامیار ثقفی دستیار ویژه و قائم مقام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و محمد پورهاشمی سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه و جمعی از مدیران استانی ظهر دوشنبه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام هادی عسگری تقدیر و خسرو شهیدی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه معرفی شد.

محمد پورهاشمی در این مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر است و بعضی از رویدادها برای یک ملت جاودان و ماندگار می شود و آزادسازی خرمشهر برای ملت ایران یکی از این موارد است.

وی با اشاره به ایستادگی مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، افزود: کرمانشاه در راه حفظ انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان 9 هزار و 800 شهید، 21 هزار جانباز و یک هزار و 800 آزاده تقدیم کرده است.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک دستگاه و نهاد پویا است و عملکرد آن باید به گونه باشد که خدمتگزار خانواده شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه معارفه شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه معارفه شد