مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-23سياسي

سرنخ هایی از ضاربان شهید خدایی


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی سرنخ هایی از ضاربان سرهنگ شهید صیاد خدایی پیدا کرده اند و به زودی آنان را دستگیر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری روز دوشنبه در حاشیه بزرگداشت شهدای روحانی استان تهران، افزود: این حادثه تلخ از سوی عوامل استکبار این حادثه تلخ را رقم خورد و حدس ما این است که ایادی صهیونیسم بین الملل و اسراییل این جنابت را مرتکب شده اند.

وی اظهار داشت: یقین بدانند که تاوان سختی و هزینه های بیشتری خواهند داد کما آنکه از اکنون که رژیم صهیونیستی سفارت خانه هایش را در سراسر دنیا آماده باش داده است و هزینه هایی که بابت ایجاد تمهیدات امنیتی، مقابله با استرس و فشار و سختی هایی که به این سفارتخانه ها و اتباعشان در دنیا وارد خواهد شد و نگرانی هایی که از انتقال جریان مقاومت وجود آنها را خواهد گرفت، بیش از شهادت این شهید است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی مطمئن باشند که تاوان سختی خواهند داد و دستگاه های امنیتی ما نیز وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی تلاش خواهند کرد که ضارب یا ضاربان را در هر جایی که هستند دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنخ هایی از ضاربان شهید خدایی

سرنخ هایی از ضاربان شهید خدایی