مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-23پزشكي

آمار واکسیناسیون ایران، 15 درصد بیش از شاخص جهانی ایمنی جمعی


وزیر بهداشت با بیان اینکه در حال مطالعه و بررسی بیماری آبله میمون در کشور هستیم،گفت: فعلا خیلی ما در کشور نگرانی از این بابت نداریم و هنوز موردی از ابتلای قطعی در ایران تشخیص داده نشده است .

- به گزارش  گروه سلامت خبرگزاری فارس،بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه هفتاد و پنجمین مجمع بهداشت جهانی در خصوص بیماری آبله میمون، گفت: مجمع بهداشت جهانی هنوز وارد مسئله بیماری آبله میمون نشده است اما چیزی که مسلم است ؛ به خاطر ارتباط کشورها با هم و رفت و آمد مسافران ، به همکارانمان آماده باش داده ایم .

وی با بیان اینکه در حال مطالعه و بررسی بیماری آبله میمون در کشور هستیم، افزود: فعلا خیلی ما در کشور نگرانی از این بابت نداریم و هنوز موردی از ابتلای قطعی در ایران تشخیص داده نشده است .

وزیر بهداشت تصریح کرد: زیرساخت های بومی مهیا شده برای تولید واکسن کرونا در کشور می تواند در مقابل دیگر تهدیدات بهداشتی نیز به کار آید؛ از جمله بیماری آبله میمون .

هفتادو پنجمین مجمع بهداشت جهانی (WHA) با شعار سلامت برای صلح ، صلح برای سلامت که از دیروز آغاز بکار کرد تا هفتم خرداد در مقر اروپایی سازمان ملل ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار واکسیناسیون ایران، 15 درصد بیش از شاخص جهانی ایمنی جمعی

آمار واکسیناسیون ایران، 15 درصد بیش از شاخص جهانی ایمنی جمعی