مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-23حوادث

دستگیری موبایل قاپان در حین سرقت/ کشف راز 30 فقره سرقت در شهرک قدس


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه موبایل قاپ حرفه ای در شهرک قدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه موبایل قاپ حرفه ای محله شهرک قدس در حین سرقت خبر داد و گفت: متهمان تاکنون به 30 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در شهرک قدس به روش موبایل قاپی توسط یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 134 شهرک قدس بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات تردد و حضور سارقان را شناسایی کردند، افزود: ماموران، حین گشت زنی در نقاط جرم خیز و محل حضور سارقان به یکدستگاه موتورسیکلت سه ترک با پلاک مخدوش مشکوک که مشاهده شد یکی از متهمان پیاده و در حال زاغ زنی شهروندی بوده و اقدام به سرقت تلفن همراه وی کرده و سوار بر موتورسیکلت متواری شدند که پلیس سریعا وارد عمل می شوند.

وی افزود: سارقان که با حرکت خلاف جهت در خیابان، سعی داشتند به فرار خود ادامه دهند، به علت بالا بودن ترافیک با خودرویی برخورد کرده و زمینگیر و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری موبایل قاپان در حین سرقت/ کشف راز 30 فقره سرقت در شهرک قدس

دستگیری موبایل قاپان در حین سرقت/ کشف راز 30 فقره سرقت در شهرک قدس