مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-23سياسي

دیدار رییس کل دادگستری تهران با نمایندگان شکات پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو


رییس کل دادگستری استان تهران «شناسایی اموال محکوم علیه» و «هماهنگی در جهت فروش اموال محکوم علیه» را از جمله اولویت های مجموعه قضایی استان تهران در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «رامک خودرو» عنوان کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ در جریان ملاقات مردمی اخیر مسئولان قضایی استان تهران، تعدادی از نمایندگان پرونده کثیرالشاکی موسوم به رامک خودرو با علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران ملاقات و مهم ترین چالش ها و مشکلات حقوقی موجود در این پرونده را مطرح کردند.

القاصی در جریان ملاقات با نمایندگان پرونده رامک خودرو با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با حضور مسئولان قضایی استان تهران و اشخاص ذی ربط در خصوص این پرونده برای تسریع در احقاق حقوق مالباختگان برگزار شده است، گفت: در خصوص این پرونده تصمیم گیری قضایی شد و ارشادات لازم نسبت به ضرورت تسریع در احقاق حقوق مالباختگان به عمل آمد.

رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: یکی از آخرین تصمیماتی که در خصوص این پرونده گرفته شد، تسریع در مزایده اموال شناخته شده از محکوم علیه است که فرایند آن تحت نظارت دادستان تهران و رییس کل محاکم تهران در حال انجام است و تاکید شده که در این امر تسریع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کل دادگستری تهران با نمایندگان شکات پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو

دیدار رییس کل دادگستری تهران با نمایندگان شکات پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو