مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-23فرهنگي

«سپردمت به جاده ها» با صدای سالار عقیلی منتشر می شود


آلبوم موسیقی «سپردمت به جاده ها» به آهنگسازی مسعود پیروی و خوانندگی سالار عقیلی طی روزهای آینده پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

- به نقل از روابط عمومی پروژه، آلبوم موسیقی سپردمت به جاده ها به آهنگسازی مسعود پیروی و خوانندگی سالار عقیلی یکی از تازه ترین محصولات موسیقی است که به زودی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

مسعود پیروی آهنگساز اثر درباره روند شکل گیری این آلبوم گفت: این مجموعه به غیر از یک قطعه به صورت ملودی مستقل خلق شده و بر روی این ملودی ها، شعرها سروده شده اند در واقع هویت مستقل ملودی بارزترین ویژگی این اثر است چرا که ملودی ها درگیر کلام نبودند و آزادانه خلق شدند.

بهترین حالتی که یک قطعه با کلام خلق می شود تعامل آهنگساز با شاعر است که در مراوده با هم ملودی و شعر می توانند به یک تعامل دوجانبه برسند نه ملودی به طور مطلق روی شعر حاکم باشد نه شعر به صورت مطلق بر موسیقی حاکم باشد.

این آهنگساز با اشاره به تفاوت ساختاری و کیفیت آثار ملودی محور و شعر محور با یکدیگر بیان کرد: من تفکیکی بین موسیقی ها قائل نیستم اما از آنجایی که امروزه دایره واژگان تغییر کرده و اشعارمان دارای کلمات و لغات جدیدی شدند شاید اگر ملودی بر اساس شعر خلق شود بار معنایی کمتری برای آهنگساز داشته باشند تا زمانی که ملودی مستقل نوشته و سپس بر رویش شعر سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سپردمت به جاده ها» با صدای سالار عقیلی منتشر می شود

«سپردمت به جاده ها» با صدای سالار عقیلی منتشر می شود