مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:222022-05-23سياسي

بررسی توانمندی های نظامی ایران در «نقش جهان»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نق از روابط عمومی شبکه افق سیما، یکی از مهمترین المان های قدرت در هر کشوری، موضوعات نظامی است که به دلیل وجود مستکبرین در عالم باعث ایجاد توان بازدارندگی برای کشور های دیگر می شود تا استعمارگران خیال تجاوز به کشور .

- برنامه یکشنبه شب نقش جهان با موضوع توانمندی های نظامی ایران در قاب شبکه افق سیما نقش بست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نق از روابط عمومی شبکه افق سیما، یکی از مهمترین المان های قدرت در هر کشوری، موضوعات نظامی است که به دلیل وجود مستکبرین در عالم باعث ایجاد توان بازدارندگی برای کشور های دیگر می شود تا استعمارگران خیال تجاوز به کشور های دیگر را در سر نپرورانند.

جمهوری اسلامی ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست.

نظام اسلامی ما به دلیل موقعیت ژئوپلتیکی در منطقه خاورمیانه و در کنار آن سیاست های ضد استعمارگری که دارد، معادلات مستکبرین جهان و در راس آن ها آمریکا و رژیم صهیونیستی را با اخلال روبه رو کرده و طبیعی است که آن ها نیز بخواهند این مانع را از میان بردارند.

به همین منظور جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب بر آن بوده تا با پیشرفت در حوزه نظامی و امنیتی در عین حفظ و حراست از مرز های خود، قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهد تا از گزند مستکبرین در امان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی توانمندی های نظامی ایران در «نقش جهان»

بررسی توانمندی های نظامی ایران در «نقش جهان»