مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-23اجتماعي

استمرار غبارآلودی هوای اصفهان/ دمای استان تا 6 درجه افزایش دارد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بر اثر نفوذ توده گردوخاک از کانون های خارجی، هوای نواحی مرکزی، شرقی و شمالی اصفهان تا فردا سه شنبه غبارآلود است.

- با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی تا دو روز پیش رو در استان، اظهار داشت: احتمال وزش باد شدید و وقوع توفان لحظه ای توأم با گردوخاک طی این مدت وجود دارد که به افزایش شاخص کیفی هوا و کاهش دید افقی منجر می شود.

وی افزود: فردا سه شنبه بر اثر وزش باد و استمرار گردوخاک، غبار محلی را در نیمه مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان و نیز شرق و شمال استان انتظار داریم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به روند افزایشی دمای استان، گفت: دمای هوا در 24 ساعت آینده بین چهار تا 6 درجه سانتیگراد بالا می رود که در این مدت بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 34 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا 20 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

آقایی اضافه کرد: در این بازه خوروبیابانک با دمای 38 درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای 6 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار غبارآلودی هوای اصفهان/ دمای استان تا 6 درجه افزایش دارد

استمرار غبارآلودی هوای اصفهان/ دمای استان تا 6 درجه افزایش دارد