مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:022022-05-23ورزشي

تست بازیکن سرشناس والیبال ایران مثبت شد؛ ماده کوکایین! / اختصاصی تابناک


شاید با آدرسی که این خبرنگار داده است، شناسایی فرد مذکور چندان هم دشوار نباشد! با این حال معلوم نیست مقامات فدراسیون با انتشار علنی این خبر موافقت خواهند کرد یا خیر؟ - ‏خبرنگار فعال ورزشی در رشته های توپ و تور خبر شوکه کننده ای را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، به نوشته هدیه خطیبی طبق نتیجه آزمایش مواد نیروزا در جام باشگاه های آسیا ، تست یکی از ملی پوشان والیبال ایران که از تیم ملی هم جدا شده است، مثبت شده اما کار همینجا خاتمه نیافته بلکه نوع مواد مصرف شده از سوی این بازیکن سرشناس، جنجالی است.

این خبرنگار سرشناس و معتبر نوشته است: تست دوپینگ یکی از والیبالیست های سابق تیم ملی که در جام باشگاه های آسیا بود، مثبت شد.

حالا حدس بزنید چه ماده ای ؟ کوکایین ! شاید با آدرسی که هدیه خطیبی داده است، شناسایی فرد مذکور چندان هم دشوار نباشد!‎تابناک چنان چه به اخبار تکمیلی دست یابد ، حتما منتشر خواهد کرد و آماده انتشار واکنش فدراسیون والیبال و مقامات وزارت ورزش و همچنین باشگاه مذکور خواهد بود.

اخبار تکمیلی اختصاصی تابناک چطور تست رفیق گرمابه مدیرعامل مثبت شد؟رونمایی از پاسور دوپینگی خبر دوپینگی بودن ملی پوش سابق تیم والیبال مقاومت شهداب یزد گوش به گوش می چرخد و چند خبرگزاری و روزنامه استفاده از ماده مخد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست بازیکن سرشناس والیبال ایران مثبت شد؛ ماده کوکایین! / اختصاصی تابناک

تست بازیکن سرشناس والیبال ایران مثبت شد؛ ماده کوکایین! / اختصاصی تابناک