مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-23سياسي

راهکارهای ترویج بیانیه گام دوم انقلاب در فضای دانشگاهی تشریح شد


رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با اشاره به ترویج و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب در فضای کلاس و دانشگاه پرداخت و صدور این بیانیه را یک اقدام راهبردی در مقابله باجنگ شناختی دشمن دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها با همکاری مرکز هم اندیشی استادان اقدام به برگزاری نشست تعاملی آنلاین با حضور بیش از 900 نفر از اساتید دانشگاه های سراسر کشور با موضوع تبیین و بررسی نقش استادان دانشگاه در گفتمان سازی و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب در فضای کلاس های درسی دانشگاه ها نمود.

در ابتدای این نشست مرتضی فاضلی رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به بیان اهمیت ترویج و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب در فضای کلاس ها و محیط دانشگاه پرداخت و صدور این بیانیه را یک اقدام راهبردی در مقابله باجنگ شناختی دشمن انقلاب توصیف کرد.

رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک اقدام به موقع در مقابله با جنگ شناختی دشمن علیه انقلاب اسلامی و ایجاد تردید و ناامیدی در میان هواداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان محسوب می شود.

وی افزود که در طول سالیان گذشته بعد از ناامیدی جریان سلطه در به انزوا کشاندن و شکست نظام جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیدند که برای متوقف کردن انقلاب اسلامی باید تصویر ذهنی و ادراک نسل سوم و چهارم انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای ترویج بیانیه گام دوم انقلاب در فضای دانشگاهی تشریح شد

راهکارهای ترویج بیانیه گام دوم انقلاب در فضای دانشگاهی تشریح شد