مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-23فناوري

آیا راهی برای جلوگیری از قطعی درگاه پرداخت وجود دارد؟


آیا راهی برای جلوگیری از قطعی درگاه پرداخت وجود دارد؟ همراه ما باشید تا به شما بگوییم این موضوع از چه جهاتی اهمیت دارد و چطور می توان آن را رفع کرد.

- همراه ما باشید تا به شما بگوییم این موضوع از چه جهاتی اهمیت دارد و چطور می توان آن را رفع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، قرار گرفتن در صف انجام تراکنش، یکی از بدترین تجربیاتی است که یک کاربر به هنگام پرداخت اینترنتی می تواند داشته باشد! روزانه ممکن است بارها پرداخت اینترنتی با مبالغ مختلف، کم یا زیاد، انجام دهیم؛ فرقی نمی کند.

همین که ببینیم پیام تراکنش ناموفق روی صفحه گوشی پدیدار شده و یا مدتی گذشته و هنوز وضعیت پرداخت ما نامشخص مانده است، حسابی می تواند منجر به کلافگی و استرس ما شود! اکنون تصور کنید در وب سایت شما یک مشتری بخواهد خریدی انجام دهد و پرداخت او با این مشکل مواجه شود.

این اتفاق چقدر می تواند به کسب و کار شما لطمه بزند؟ اگر فکر می کنید این موضوع اهمیت زیادی ندارد، سخت در اشتباهید! کمی به این مسئله فکر کنید و ادامه مطلب را همراه ما باشید تا به شما بگوییم این موضوع از چه جهاتی اهمیت دارد.

کندی درگاه پرداخت مساوی با کاهش فروش اینترنتی! فارغ از اینکه شما به عنوان صاحب یک کسب و کار آنلاین باید محصول و خدمات با کیفیتی به مشتری خود ارائه دهید، عوامل مهم دیگری را می بایست در جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا راهی برای جلوگیری از قطعی درگاه پرداخت وجود دارد؟

آیا راهی برای جلوگیری از قطعی درگاه پرداخت وجود دارد؟