مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-23سياسي

دانشجویی بسیجی امروز از نسل مردان غیوری هستند که دیروز خرمشهر را آزاد کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در بیانیه ای به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر نوشت: - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران در بیانیه ای اعلام کرد: قشر دانشجویی امروز بی تردید نیز از نسل همان مردان غیوری هستند که دیروز خرمشهر را آزاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در بیانیه ای به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر نوشت: خرمشهر آزاد شد و سالروزش را هر سال به رسم آزادگی و شکرگزاری جشن میگیریم واین روز را به نام مقاومت وپیروزی یاد می کنیم و به خود می بالیم، اما در این برهه همیشه این سخن از رهبر فرزانه انقلاب را به یاد داشته باشیم که خرمشهر ها در پیش داریم.

سوم خرداد روزی که طنین ندای الله اکبر بر بلندای مناره مسجد شهر خون و مقاومت برخاست، روزی است که آزادی خرمشهر بعنوان تکه ای از هویت و شرف مردان ایران زمین از دست اشقیاترین مردم زمان بود رقم خورد.

بی تردید عملیات افتخارآفرین بیت المقدس در سوم خرداد 1361 به عنوان یک حادثه عظیم و تاریخ ساز موجب برهم زدن تمام معادلات دشمن و شکستن هیمنه استکبار و هژمونی غرب و باعث نگرانی بیش از پیش حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویی بسیجی امروز از نسل مردان غیوری هستند که دیروز خرمشهر را آزاد کردند

دانشجویی بسیجی امروز از نسل مردان غیوری هستند که دیروز خرمشهر را آزاد کردند