مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:172022-05-23اجتماعي

10 کودک سمنانی به متقاضیان فرزند خواندگی واگذار شد


رییس اداره بهزیستی سمنان با بیان اینکه 36 فرزند در مراکز شبه خانواده شهر سمنان زندگی می کنند، گفت: سال گذشته 10 کودک سمنانی به متقاضیان فرزند خواندگی واگذار شد.

- ، مژگان دلشاد ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه دو مرکز شبه خانواده برای نگه داری کودکان بدسرپرست یا بی سرپرست در سمنان وجود دارد، ابراز داشت: در مجموع این دو مرکز 36 فرزند نگهداری می شود.

وی ضمن بیان اینکه طی سال گذشته 10 کودک سمنانی به متقاضیان فرزند خواندگی واگذار شده است، افزود: 9 فرزند مقیم در مرکز نیز به زندگی مستقل هدایت شدند که حمایت از این افراد به هیچ عنوان قطع نمی شود و وضعیت آنها دائم رصد خواهد شد.

رییس اداره بهزیستی سمنان با بیان اینکه دو هزار و 980 مددجویان تحت حمایت بهزیستی این شهرستان هستند، ابراز داشت: سال گذشته 328 پرونده افراد در کمیسیون بررسی و تحت حمایت بهزیستی قرار گرفتند.

دلشاد با بیان اینکه 245 خانواده مستمری ماهیانه از بهزیستی دریافت می کنند، تصریح کرد: تلاش شد تا با کمک سازمان فنی و حرفه ای برای برخی از این افراد که شرایط بهتری دارند کسب و کار و اشتغال خانگی ایجاد شود تا بتوانند کمک خرج بهتری برای خانواده خودشان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کودک سمنانی به متقاضیان فرزند خواندگی واگذار شد

10 کودک سمنانی به متقاضیان فرزند خواندگی واگذار شد