مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-23اجتماعي

دوشنبه گرم با تنش دمایی در مازندران


مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، گفت: با تقویت جریانات گرم جنوبی شاهد روزی گرم و افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با تقویت جریانات گرم جنوبی و افزایش محسوس دما، گاهی با  وزش باد گرم جنوبی  در طول روز دوشنبه و در پی آن از دوشنبه شب نفوذ جریانات خنک شمالی و عبور موج در تراز میانی جو شاهد هوای خنک هستیم.

وی به افزایش محسوس دما و گاهی وزش باد گرم در طول روز دوشنبه اشاره کرد و افزود: از دوشنبه شب تا صبح سه شنبه تغییر جهت جریانات و وزش باد گاهی شدید، رگبار و رعد و برق پراکنده و کاهش دمای هوا هستیم.

مدیرکل هواشناسی مازندران با هشدار افزایش احتمال آتش سوزی و تنش دمایی، بیان کرد: آسیب به سازه های کم مقاوم و احتمال ریزش سنگ در جاده ها و محورهای کوهستانی نیز پیش بینی می شود.

این مسؤول تصریح کرد: از توصیه های هواشناسی، پرهیز از روشن کردن آتش در مزارع ، مراتع و جنگل ها، تهویه هوا در گلخانه ها ، مرغداری ها و دامداری ها ، مقاوم‏ سازی سازه های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه ها و پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوشنبه گرم با تنش دمایی در مازندران

دوشنبه گرم با تنش دمایی در مازندران