مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-23پزشكي

واکسن هایی که باید به برنامه واکسیناسیون ایران اضافه شوند


در واکسیناسیون کلی کشور به دلیل مسائل اقتصادی در مورد برخی واکسن ها هنوز ضعف داریم و باید آنها را جزو برنامه های واکسیناسیون کشوری قرار دهیم.

- در واکسیناسیون کلی کشور به دلیل مسائل اقتصادی در مورد برخی واکسن ها هنوز ضعف داریم و باید آنها را جزو برنامه های واکسیناسیون کشوری قرار دهیم.

مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به پوشش بالای واکسیناسیون در ایران و همچنین بیماری هایی که بواسطه واکسن ها در دنیا و ایران کنترل شد، تاکید کرد: تردیدی نیست که تزریق واکسن جان انسان ها را در طول تاریخ و حتی اخیرا در همه گیری کرونا، نجات داده است.

دکتر حمید عمادی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به برنامه واکسیناسیون ملی افزود: با توجه به آمارها در دنیا درباره واکسن کووید، ایران جزو 10 کشور برتر دنیا در انجام واکسیناسیون کووید است و از بسیاری از کشورها وضع بهتری داریم؛ هر چند که به تدریج میزان استقبال مردم بویژه در دُز سوم کاهش یافت.

پوشش بالای واکسیناسیون در ایران وی درباره کیفیت سطح خدمات بهداشت و برنامه واکسیناسیون ملی در کشور (واکسیناسیون دوران کودکی) اظهار کرد: با ادغام وزارت بهداری و آموزش پزشکی و تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تشکیل خانه های بهداشت، سطح بهداشت و واکسیناسیون کشور ارتقا یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن هایی که باید به برنامه واکسیناسیون ایران اضافه شوند

واکسن هایی که باید به برنامه واکسیناسیون ایران اضافه شوند