مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:422022-05-23اقتصادي

تسهیلات و معافیتهای گمرکی و مالیاتی برای دانش بنیانها/ سطح بندی محیط زیستی شرکتها


معاون مرکز شرکت ها و مؤسسات شرکت های دانش بنیان معاونت علمی گفت: این معاونت در 3 بخش «توانمندسازی»، «صادرات» و «همکاری با دستگاهها» از شرکتهای دانش بنیان حمایت می کند.

- ، سید سعید منجم زاده امروز در هفتمین رویداد خوشامدگویی به شرکت های دانش بنیان که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: مرکز شرکت ها و مؤسسات شرکت های دانش بنیان مجموعه ای از حمایت ها را به شرکت های دانش بنیان ارائه می کند.

معاون مرکز شرکت ها و مؤسسات شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری با اشاره به برخی از این حمایت ها، تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان از ابتدای تشکیل باید تمام مجوزها را اخذ کنند تا بتوانند با استفاده از آنها در مناقصات، مزایده ها شرکت کنند و یا از تسهیلاتی بهره ببرند.

حمایت از صادرات، توانمندسازی و همکاری با سایر دستگاه ها از مهم ترین بخشهای حمایتی مرکز موسسات از شرکتهای دانش بنیان است.

منجم زاده با بیان اینکه معاونت علمی برای ارائه مجوزها، تسهیلاتی را به شرکت های دانش بنیان ارائه می کند، گفت: ضروری است شرکت های دانش بنیان جواز تأسیس و پروانه بهره برداری را اخذ کنند؛ شرکت های دانش بنیان در برخی از استان ها با اخذ چنین مجوزهایی با مشکل مواجه هستند که براساس قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان این مسیر باز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات و معافیتهای گمرکی و مالیاتی برای دانش بنیانها/ سطح بندی محیط زیستی شرکتها

تسهیلات و معافیتهای گمرکی و مالیاتی برای دانش بنیانها/ سطح بندی محیط زیستی شرکتها