مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-23اقتصادي

تخصیص زمین برای 37 هزار و 900 واحد در نهضت ملی مسکن به هرمزگان


حدود یک هزار و 208 هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در هرمزگان تامین شده که تا کنون برای 37 هزارو 926 واحد تخصیص زمین صورت گرفته است.

- ، عباس کمالی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان هرمزگان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تاکنون 46 هزار و 465 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد 14 هزار و 827 نفر در پالایش حائز شرایط دریافت مسکن ملی شدند و 310 نفر نیز واریز وجه داشته اند.

وی در خصوص بحث تامین زمین این واحدها افزود: در استان حدود یک هزار و 208 هکتار زمین در حال حاضر تامین شده و حدود 37 هزار 926 واحد نیز تخصیص زمین صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: در راستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرها با کمبود زمین مواجه نیستیم به جز مناطق آزاد قشم و کیش که برای حل مشکل در حال رایزنی با دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تجاری کشور هستیم و در تلاش هستم با پیدا کردن راهکارهای قانونی این کمبود را مرتفع کنیم.

کمالی گفت: در شهرهای کوچک که مشکل زمین وجود ندارد، قطعات به صورت دو طبقه و چهار واحدی خواهد بود.

وی با اشاره به مدت زمان طولانی سپری شده از زمان اتمام مطالعه پروژه قطعه اول آزاد راه بندرعباس – سیرجان تصریح کرد: کار مطالعاتی قطعه اول آزاد راه به طول 32 کیلومتر مدتی است به پایان رسیده است و از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص زمین برای 37 هزار و 900 واحد در نهضت ملی مسکن به هرمزگان

تخصیص زمین برای 37 هزار و 900 واحد در نهضت ملی مسکن به هرمزگان