مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:172022-05-23سياسي

پایان اولتیماتوم اردیبهشت ماهی سایت دو پشته دشت روم/ این قصه کی به پایان می رسد!؟


بیش از 36 ماه از کلنگ زنی کارخانه بازیافت زباله در سایت دوپشته دشت روم می گذرد و علی رغم اینکه تاریخ های متعددی مشخص شد اما سایت به بهره برداری نرسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی اولتیماتوم به شهرداری یاسوج پایان اردیبهشت را آخرین زمان برای افتتاح سایت دو پشته دشت روم اعلام کرد و گفت: اگر سایت در تاریخی که مشخص شده به بهره برداری نرسد دیگر پیگیر این سایت نخواهد شد.

کیامرث حاجی زاده که از روند طولانی شدن این پروژه انتقاد داشت افزود: انگار مدیران دوست دارند همیشه این پروژه ها باشند، برای بهره برداری از سایت دو پشته دشت روم چندین بار تاریخ مشخص کردیم اما به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه با حضور خبرنگاران برای افتتاح سایت دوپشته تاریخ مشخص کردیم و آنها هم به اطلاع مردم رساندند، گفت: سایت دو پشته تنها پروژه استان نیست،پروژه های دیگری هم هستند که باید پیگیری شوند به همین دلیل اگر پروژه تا پایان اردیبهشت به بهره برداری نرسد دیگر پیگیر آن نخواهم شد.

حاجی زاده به این نکته هم اشاره کرد که اعتبار کافی در اختیار مدیران حوزه زیرساخت قرار داده شده تا مشکلات آب و برق و گاز سایت رفع شود.

اما اولتیماتوم پایان اردیبهشتی برای سایت دو پشته به اتمام رسید و خبری از افتتاح این سایت از سوی شهرداری یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اولتیماتوم اردیبهشت ماهی سایت دو پشته دشت روم/ این قصه کی به پایان می رسد!؟

پایان اولتیماتوم اردیبهشت ماهی سایت دو پشته دشت روم/ این قصه کی به پایان می رسد!؟