مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-23اجتماعي

سند تحول آموزش و پرورش نقشه راه حیات طیبه است


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راهی جامع جهت تحقق حیات طیبه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی جلال ظهر امروز در جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نحوه طی مسیر، منابع، امکانات لازم تقسیم کار در سطح ملی و الزامات این مسیر به صورت شفاف و دقیق مشخص شده است.

ناظمی جلال با تاکید بر لزوم ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش، افزود: با بهره گیری از ظرفیت مدارس و حوزه های علمیه همچنین بهره گیری از متخصصان حوزه تعلیم و تربیت برای تحقق این مهم تلاش کرد.

 وی با تأکید بر موثر و کلیدی روحانیون در ارتقاء تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان افزود: روحانیت و حوزه های علمیه در این شبکه عظیم فرهنگی و تربیتی وظیفه مهم و حساس دارند و باید نیروهایی را تربیت کند که توانایی تاثیرگذاری و جهت دهی در آموزش و پرورش را داشته باشند.

ناظمی جلال در خصوص برنامه های اجرایی تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: برنامه هایی که این ستاد در سطح ملی به ویژه در سطح استان کردستان دارد در 5 حوزه مدیریت و تشکیلات تربیتی، تبلیغی، پژوهش، منابع انسانی و آموزش و برنامه ریزی برای انجام فعالیت ها برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول آموزش و پرورش نقشه راه حیات طیبه است

سند تحول آموزش و پرورش نقشه راه حیات طیبه است