مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-23اقتصادي

بهره برداری از مجموعه ورزشی کن با فناوری های دانش بنیان


شهردار منطقه 5 از افتتاح مجموعه ورزشی شهدای کن که با فناوری های دانش بنیان تجهیز شده تا پایان خرداد خبر داد.

- ، احسان شریفی با بیان اینکه کن همواره از جایگاه ویژه ای در سطح منطقه برخوردار بوده و حتی باید دیدی فرامنطقه ای به آن داشت، گفت: یکی از ملزومات مهم در محله کن افزایش سرانه ورزشی آن بود تا جوانان این محله نیز از امکانات ورزشی مناسب برخوردار باشند.

شهردار منطقه 5 افزود: پروژه مجموعه ورزشی کن واقع در خیابان الغدیر محله کن در زمینی با مساحت بالغ بر دو هزار متر مربع شامل سالن سرپوشیده بازی های توپی به مساحت 720 متر مربع، ساختمان اداری آموزشی شامل 200 مترمربع و زمین چمن مصنوعی روباز به مساحت 800 متر مربع است.

وی ادامه داد: ساخت مجموعه مذکور در سال 96 آغاز و در طی سالیان گذشته در چند نوبت متوقف می شود که در دوره جدید مدیریت شهری و اراده جدی بر تکمیل و بهره برداری از مجموعه مذکور در راستای افزایش سرانه ورزشی محله کن حاکم شد تا در خرداد ماه سال جاری پروژه افتتاح و به بهره برداری برسد.

شریفی اذعان کرد: نکته قابل اهمیت اینکه در این پروژه به کرات از اقدامات مهندسی مبتنی بر نوآوری و روش های دانش بنیان بهره گرفته شده است که از این موارد می توان به تهیه و اجرای کفپوش سالن ورزشی به روش اجرای کفپوش تزریقی پلی یورتان مطابق با آخرین استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مجموعه ورزشی کن با فناوری های دانش بنیان

بهره برداری از مجموعه ورزشی کن با فناوری های دانش بنیان