مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-23بين الملل

دستاورد صهیونیست ها از ترور در قلب ایران چیست؟/ نگاهی به ترور شهید صیاد خدایی


ترور شهید صیادخدایی در یکی از خیابان های تهران دوباره فرصتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده که برخی گزاره های القایی عملیات روانی خود را که در جنگ های نظامی حقیقی نمی تواند بدست بیاورد در هیاهوی عملیاتهای بزدلانه تروریستی محقق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مهدی جهان تیغی طی یادداشتی در کانال شخصی خود نوشت نوشت: ترور شهید صیاد خدایی از پاسداران مدافع حرم در یکی از خیابان های تهران، دوباره فرصتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده که برخی گزاره های القایی عملیات روانی خود را که در جنگ های نظامی حقیقی نمی تواند، بدست بیاورد را در هیاهو عملیات های بزدلانه تروریستی محقق کند.

اما واقعیات صحنه چیز دیگری است.

1.

صهیونیست ها در پرونده هسته ای ایران نیز درست زمانی ترور دانشمندان هسته ای را انجام دادند که کارد به اسخوانشان رسیده بوده و ایران در آخرین مراحل دسترسی به بومی کردن دانش هسته ای بود و اینک شواهد زیادی می گوید که درباره نسبت محاسبات امنیتی رژیم صهیونیستی در مواجه با سپاه قدس نیز همین اتفاق تکرار شده است.

سپاه قدس کار را در سوریه در حال تمام کردن و به نقطه غیرقابل بازگشت رساندن است و صهیونیست ها بازهم دیر به خود جنبیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد صهیونیست ها از ترور در قلب ایران چیست؟/ نگاهی به ترور شهید صیاد خدایی

دستاورد صهیونیست ها از ترور در قلب ایران چیست؟/ نگاهی به ترور شهید صیاد خدایی