مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-23دانش

دانشگاه علامه در شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام عضو شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کریم نجفی برزگر دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در مراسم تنظیم سند عضویت دانشگاه علامه طباطبایی به ظرفیت های گسترده این سازمان دانشگاهی در بسترسازی علمی و ایجاد هماهنگی و همکاری میان دانشگاه های 57 کشور .

- دانشگاه علامه طباطبایی در راستای تقویت همکاری های آموزشی، مشارکت در تولید علوم انسانی عضویت در شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام را پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کریم نجفی برزگر دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در مراسم تنظیم سند عضویت دانشگاه علامه طباطبایی به ظرفیت های گسترده این سازمان دانشگاهی در بسترسازی علمی و ایجاد هماهنگی و همکاری میان دانشگاه های 57 کشور اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: اتخاذ رویکرد توسعه محور در شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام سبب گردیده از ظرفیت های آموزش مجازی در راستای تقویت ارتباطات میان نخبگان، اندیشمندان، دانشگاه ها و توانمندسازی کشور های اسلامی استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور موفق ریاست دانشگاه علامه طباطبایی در سومین مجمع عمومی شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام افزود: بی تردید زمینه ها و ظرفیت های خوبی برای ایجاد موفقیت در همکاری های مشترک مهیا گردیده که امیدواریم با اتکا به آن بتوانیم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علامه در شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام عضو شد

دانشگاه علامه در شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام عضو شد