مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-23ورزشي

رویدادهای ورزشی مرتبط با سلامتی مردم ارزشمند و مفید است


سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان گفت:هر رویدادی مانند برگزاری نمایشگاه و یا فستیوال بندن سازی که به هر نحوی با مباحث ورزشی مرتبط می شوند و مردم از آنها استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروزه تناسب اندام در بین جوانان به یک مؤلفه ضروری برای جلب توجه و البته اهمیت به سلامت جسمی تبدیل کرده که حضور در باشگاه های ورزشی علاوه بر تفریح به یک امتیاز در بین همسن و سالان خود محسوب می شود.

با وجود این همه گیری و روی آوری به پارامترهای ورزشی می توان گفت که این حوزه ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری دارد.

در این میان برگزاری نمایشگاه های ورزشی با تجمیع متخصصان و فعالان این حوزه در یک مکان این فرصت را به مخاطب می دهد که از پراکندگی اطلاعات در این حوزه در امان بماند و با مجموعه وسیعی از امکانات رشته ورزش و سلامت آشنا شود.

محسن تابش ‎فر در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری فستیوال بدن سازی در حاشیه نمایشگاه تخصصی ورزش و سلامت اظهار داشت: هر اتفاق فیزیکی، آموزشی و نمایشی در عرصه ورزش مثمر ثمر خواهد بود زیرا در مسیر نشاط و شادی و سلامتی مردم قرار می گیرد.

وی افزود: شنیده ها حاکی از برگزاری مسابقات بدن سازی در حاشیه نمایشگاه تخصصی ورزش است که این رویدادها به هر نحوی که به مباحث ورزشی مرتبط می شوند و مردم از آنها است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای ورزشی مرتبط با سلامتی مردم ارزشمند و مفید است

رویدادهای ورزشی مرتبط با سلامتی مردم ارزشمند و مفید است