مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-23اقتصادي

خواسته دانشجوی دانشگاه آزاد از مسوولان/ موانع اداری سر راه دانشگاهیان را بردارید


دانشجوی دانشگاه آزاد که یک ایده در حوزه کشاورزی به رویداد عصر امید دانشگاه آزاد معرفی کرده است، خواستار حمایت بیشتر مسوولان در زمینه رفع موانع اداری شد.

- نگین مظلوم دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه یک ایده برای کمک به تسهیل کار کشاورزان دارد، گفت: قصد دارم ایده ام را در رویداد عصر امید دانشگاه آزاد مطرح کنم، این رویداد محلی برای عرضه محصولات دانش بنیان دانشگاه و عقد تفاهم نامه همکاری برای تجاری سازی محصولات است تا محصولات به بازار راه یافته و به حل چالش ها و مسائل کشور کمک کند از این رو حضور در این رویداد بسیار اهمیت دارد و لازم است مسوولان این حوزه در رویداد عصر امید دانشگاه حضور یابند.

وی با بیان اینکه دانشگاه به عنوان نهاد اصلی تحقق نام سال که خواسته مقام معظم رهبری است باید در خط مقدم قرار گیرد، گفت: دانشگاه همواره باید حامی نخبگان ایده پرداز بوده و با یک برنامه مدون از الگوهای قدیمی خود فاصله بگیرد.

دانشجوی دانشگاه آزاد درباره ایده ای که دارد، گفت:   سیستم آفت یاب هوشمند را مطرح کرده ام که در صورت طراحی و اجرا می تواند آفت موجود در گیاه، نوع و جزییات آن را با قذرت 98 درصد شناسایی کند که این سیستم در کشاورزی مدرن بسیار کمک کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته دانشجوی دانشگاه آزاد از مسوولان/ موانع اداری سر راه دانشگاهیان را بردارید

خواسته دانشجوی دانشگاه آزاد از مسوولان/ موانع اداری سر راه دانشگاهیان را بردارید