مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-23اقتصادي

کارآفرینی بانوی مددجوی کمیته امداد برای 16 زن سرپرست خانوار


بانوی مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بم از توابع استان کرمان توانست زمینه اشتغال 16 نفر زن سرپرست خانوار را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فاطمه علی آبادی متولد سال 1356 ساکن شهرستان بم است که با دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از این نهاد و راه اندازی کارگاه تولید ظروف سرامیکی علاوه بر خودکفایی خود توانسته زمینه اشتغال 16 نفر را نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کند.

این کارآفرین موفق که حدود 19 سال است این کارگاه را راه اندازی کرده است در مورد شرایط زندگی، کار و حرفه خود می گوید: در ابتدا مغازه کوچکی داشتم که سفال خام تولید و برای کار میناکاری به فروش می رساندم که درآمد ناچیزی کسب می کردم و سپس با حمایت کمیته امداد و راهنمایی و مشاوره و دریافت 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال موفق به راه اندازی کارگاه تولید ظروف سرامیکی شدم.

وی می افزاید: با دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از کمیته امداد و راه اندازی کارگاه تولید ظروف سرامیکی توانستم زمینه اشتغال 16 نفر زن سرپرست خانوار را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کنم.

این مددجوی موفق با اشاره به اینکه به دلیل نداشتن سرمایه جهت خرید تجهیزات مجبورم ظروف سرامیکی را به صورت عمده به فروش برسانم و سود کمی عایدم می شود می گوید: هم اکنون برای توسعه طرح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی بانوی مددجوی کمیته امداد برای 16 زن سرپرست خانوار

کارآفرینی بانوی مددجوی کمیته امداد برای 16 زن سرپرست خانوار