مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-23ورزشي

ماجرای قهرمانی کرولال سنندجی در 5 رشته ورزشی


روایت زندگی زیبایش را از همکاران شهرداری چی اش شنیده بودم، ناشنوایی که به معلولیت اجازه نداده محدودش کند بلکه با تلاش و پشتکار در 5 رشته ورزشی صاحب نام و نشان شده است، - خبرگزاری فارس کردستان/شیرین مرادی؛ زندگی از نگاه او طور دیگری است، رنگ آبی آرامش، حرف هایش امید را در دل ناامیدی به ادامه مسیر امیدوار می کند، نامش سید شهاب الدین حبیبی و متولد اردیبهشت ماه سال  کارمند شهرداری70، کرولال و قهرمان چندین رشته ورزشی است.

روایت زندگی زیبایش را از همکاران شهرداریچی اش شنیده بودم، ناشنوایی که به معلولیت اجازه نداده محدودش کند بلکه با تلاش و پشتکار در 5 رشته ورزشی صاحب نام و نشان است، مشتاق نشستن پای روایت زندگی اش بودم اما اولین قرارمان با وجود ساعت ها انتظار در دفتر خبرگزاری تقریبا بی نتیجه ماند.

آدرس خبرگزاری را پیدا نکرده بود و ارتباطات تلفنی ما هم با رابط نتیجه نداد و بالاخره قرار دیگری را با کمک دوستانش برای فردای همان روز اما این بار در محل ساختمان شهرداری سنندج گذاشتم، دقایقی قبل از من رسیده بود و همین تاخیر چند دقیقه کمی بی تابش کرده بود.

مترجم سکوت زبان اشاره دنیای خاص خود دارد، دنیایی که من با آن آشنا نبودم زبان پر رمز و راز که علی رغم همه محدودیت ها و سختی هایی که ناشنوایان به خاطر ناشنوایی با آن سر و کار دارند برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قهرمانی کرولال سنندجی در 5 رشته ورزشی

ماجرای قهرمانی کرولال سنندجی در 5 رشته ورزشی