مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 08:522022-05-23سياسي

عملیات روانی دشمن برای ناامیدی مردم است/ بیان دستاوردهای نظام با جهاد تبیین


رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اعلام لزوم توجه جدی به مسئله جهاد تبیین برای مقابله با برنامه های دشمنان، گفت: دشمنان با ایجاد عملیات روانی در گام های هدفمند خود به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام مهدی طائب یک شنبه شب در آیین گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر که به میزبانی دانشکده علوم قرآنی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در هیچ برهه از تاریخ تهاجم فرهنگی همانند 20 سال گذشته تاکنون سخت، با تمام قدرت و هدفمند نبوده است و فساد سازمان یافته شیطانی استکبارگران در این دوره با هزینه های زیادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه باید بیشتر از گذشته به ارزش، اهمیت و لزوم جهاد تبیین پی ببریم، افزود: امروزه جهاد تبیین تقدم بر جهاد به سیف دارد، هرچند کار اولیه پیامبر اسلام نیز جهاد تبیین بوده است و جهاد به سیف در اسلام اصل نیست بلکه جلوگیری از جهاد تبیین است.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اعلام اینکه هر زمان راه بیان باز باشد شمشیری از نیام بیرون نمی آید، تصریح کرد: در طول تاریخ پیامبر اسلام در هیچ جنگی شروع کننده نبوده است و در همه جنگ های پیامبر شمشیر کشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات روانی دشمن برای ناامیدی مردم است/ بیان دستاوردهای نظام با جهاد تبیین

عملیات روانی دشمن برای ناامیدی مردم است/ بیان دستاوردهای نظام با جهاد تبیین