مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-23دانش

حمایت مالی وزارت علوم از تکمیل 55 طرح عمرانی ورزشی در دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه اندازی و تقویت دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی، - معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به حمایت این وزارتخانه از تکمیل فضا های ورزشی نیمه تمام دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری گفت: اخیراً به 55 طرح عمرانی ورزشی در این مراکز کمک مالی کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه اندازی و تقویت دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی، پژوهشگاه علوم ورزشی و هیأت های ورزشی استانی، عملاً نقش بسزایی در رشد و توسعه ورزش کشور در ابعاد ورزش همگانی و ورزش های بومی و محلی ایفاد می کنند.

وی افزود: با هدف تکمیل فضا های ورزشی نیمه تمام شامل سالن ورزشی، استخر سرپوشیده و زمین ورزشی روباز در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، از محل طرح متمرکز با عنوان کمک به احداث 25 استخر و سالن (تا 1800 متر مربع) و 30 زمین ورزشی روباز به پروژه های منتخب کمک شده است.

خطیبی اظهار داشت: اداره کل نظارت بر طرح های عمرانی حوزه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع، ارتقا و تأمین فضا ها و زیرساخت های ورزشی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی وزارت علوم از تکمیل 55 طرح عمرانی ورزشی در دانشگاه ها

حمایت مالی وزارت علوم از تکمیل 55 طرح عمرانی ورزشی در دانشگاه ها