مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 07:422022-05-23اقتصادي

در منزل خود طلا بکارید! آموزش کاشت زعفران در گلدان


زمان برداشت گل های زعفران هم مانند مابقی روش های کشت زعفران در آبان ماه به مدت دو هفته الی بیست روز است که باید هر روز گل های زعفران را برداشت کنید.

- روش های کاشت زعفران مختلف بوده و انواع متفاوتی دارد، که یکی از آن ها کاشت زعفران در گلدان است.

بسیاری از افراد هستند که شرایط کشت در مزرعه یا زمین هایی با متراژ بالا را ندارند ولی علاقه بسیار زیادی به کشت زعفران دارند، که در اینجا راه حل کاشت زعفران در گلدان برای آن ها جوابگو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، کاشت زعفران در گلدان مانند کشت در مزرعه سود دهی و حاشیه سود بالایی ندارند و لزوما برای افرادی که برای بار اول یا به صورت کشت آزمایشی می خواهند کشت زعفران را تجربه کنند مناسب است و باید گفت که طرفدار این نوع از کشت بیشتر خانم ها و بانوان خوش ذوق ایرانی هستند.

از آنجایی که در یک سال اخیر قیمت روز زعفران رشد چند صد درصدی داشته است، بسیاری از افراد بدنبال تجربه کشت زعفران در منزل هست و قصد دارند زعفران مصرفی خود رو خودشان تولید کنند.

نحوه کاشت زعفران در گلدان کاشت زعفران در گلدان شرایط بسیار آسانی دارد به این صورت که با کمی اطلاعات اولیه در مورد کشت زعفران شما می توانید به راحتی کشت زعفران در خانه به صورت گلدانی را تجربه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در منزل خود طلا بکارید! آموزش کاشت زعفران در گلدان

در منزل خود طلا بکارید! آموزش کاشت زعفران در گلدان