مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 07:022022-05-23فرهنگي

موزه مردم شناسی برزک کاشان در میان برترین های کشور


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان گفت: موزه مردم شناسی برزک در بخش موزه های دولتی کوچک در دو شاخص «معرفی» و «تلاش برای بقا» در این دو بخش در سطح کشور معرفی کرد.

-  احمد دانایی نیا سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: آیین روز جهانی موزه به همت کمیته بین المللی موزه ها (ایکوم) چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401، برگزار و موزه مردم شناسی برزک به عنوان موزه برتر کشور معرفی شد.

وی با بیان اینکه بررسی آثار ارسالی توسط پیشکسوتان این حوزه که صورت گرفته است، افزود: هیات داوران موزه مردم شناسی برزک را در بخش موزه های دولتی کوچک در دو شاخص معرفی و تلاش برای بقا از میان موزه های شرکت کننده به عنوان موزه برتر در این دو بخش در سطح کشور معرفی کرد.

دانایی نیا ضمن تشکر از خانم زهرا جهانی مسوول موزه مردم شناسی برزک، بیان داشت: این مراسم در راستای پیشرفت فرهنگی و نگاه مسؤولان به ایجاد حس رقابت در ارتقا سطح موزه ها و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی هر ساله در روز جهانی موزه توسط کمیته ملی موزه ها برگزار می شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان افزود: در سال جاری نیز این کمیته با ارسال فراخوان به همه موزه ها و دریافت مدارک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه مردم شناسی برزک کاشان در میان برترین های کشور

موزه مردم شناسی برزک کاشان در میان برترین های کشور