مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 19:422022-05-22سياسي

امام جمعه شیراز: محرومیت زدایی یعنی جوانان پای کار تولیدی باشند


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: محرومیت زدایی یعنی جوانان پای کار تولیدی بروند و اگر می خواهیم تورم را رها کنیم، باید تولید از نیاز و مصرف ما پیشی بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در مراسم پاسداشت سید شهدای مقاومت فارس، سردار شهید حاج عبدالله اسکندری که در سالن پیامبر اعظم(ص) کنگره سرداران و پانزده شهید استان فارس برگزار شد، گفت: همه ما برای عرض ادب به شهیدان مدافع حرم و سیدالشهدای مقاومت فارس گرد هم جمع شده ایم  و از خداوند می خواهیم که ما را از ادامه دهندگان راه شهدا قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: از سال 57 تا اکنون، همه دشمنان خدا دور ما خط کشیده اند تا ما کم بیاوریم و ادامه ندهیم اما ملت ایران عاشق حضرت ابا عبدالله حسین(ع) هستند و فریاد میزند که ما همچنان ایستاده ایم.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر دشمن انقلاب اسلامی مدعی است که بالاخره در جایی کم می آوریم به خاطر این است که در گذشته تاریخ متاسفانه خیلی این اتفاقات افتاده است و می شود به حرکت پیامبر(ص) و خطبه های صدیقه کبری و تحلیل آن بنگریم و در سال یازدهم حضرت زهرا(س) فرمودند مگر شما انصار نیستید؟ نمی بیند که مسیر دین دارد منحرف می شود، به کد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: محرومیت زدایی یعنی جوانان پای کار تولیدی باشند

امام جمعه شیراز: محرومیت زدایی یعنی جوانان پای کار تولیدی باشند