مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 18:322022-05-22سياسي

تغییر در روابط عمومی های استان سمنان مشروط شد


هرگونه تغییر در مدیریت روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان الزاماً باید با تأیید شورای هماهنگی روابط عمومی ها و شورای اطلاع رسانی این استان صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری سمنان، با تمجید از تلاش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش در جهت تحقق دستورات رهبر معظم انقلاب گفت: فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم جهاد تبیین، وظیفه و بار مسؤولیت روابط عمومی ها را سنگین تر و پراهمیت تر کرده است.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی چشم بینا و زبان گویای دستگاه و پل ارتباطی مدیران با مردم است، اظهار کرد: روابط عمومی ها، مشاورانی امین برای مدیران هستند.

هاشمی با ذکر اینکه امروز جامعه ما به امیدبخشی نیاز دارد، عنوان کرد: اگر درصد رضایت مندی مردم از دستگاه های اجرایی افزایش یافت، به معنای انجام صحیح کار توسط روابط عمومی هاست.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر اینکه وقت و زمان ما مدیران باید وقف مردم باشد، دستور داد تا از این پس هرگونه تغییر و جابه جایی در مدیریت روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان، الزاماً باید با اطلاع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در روابط عمومی های استان سمنان مشروط شد

تغییر در روابط عمومی های استان سمنان مشروط شد