مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 18:272022-05-22بين الملل

هواشناسی: موج جدید توفان خاک در عراق نگران کننده است


«صادق عطیه» کارشناس معروف عراقی متخصص در هواشناسی از دولت عراق خواسته است برای سلامت عمومی، در طول ایام توفان خاک، تعطیلی رسمی در کشور اعلام کند.

- صادق عطیه کارشناس معروف عراقی متخصص در هواشناسی از دولت عراق خواسته است برای سلامت عمومی، در طول ایام توفان خاک، تعطیلی رسمی در کشور اعلام کند.

موج جدید توفان خاک که گفته می شود شدیدتر از امواج قبلی است و شاید چند روز ادامه یابد، مردم عراق را به شدت نگران کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عراق در ماه های اخیر با موج بی سابقه توفان های خاک همراه بوده که باعث بستری شدن هزاران نفر در بیمارستان ها به سبب تنگی نفس و مرگ تعدادی دیگر شده است.

صادق عطیه کارشناس معروف عراقی متخصص در هواشناسی از دولت عراق خواسته است برای سلامت عمومی، در طول ایام توفان خاک، تعطیلی رسمی در کشور اعلام کند.

وزارت آموزش و پرورش عراق نیز به تمامی مدیریت های این وزارتخانه در شهرهای مختلف اختیار تصمیم گیری را در خصوص تعطیلی مدارس در صورت تشخیص خطرات توفان، داده است.

همزمان، وزارت بهداشت و محیط زیست عراق نیز اعلام کرده است که تدابیر لازم از جمله تخت های بیمارستانی لازم و تامین اکسِیژن طبی برای بیماران ریوی و حساس را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی: موج جدید توفان خاک در عراق نگران کننده است

هواشناسی: موج جدید توفان خاک در عراق نگران کننده است