مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 18:222022-05-22سياسي

فتح خرمشهر تداعی کننده از خود گذشتگی های رزمندگان اسلام است


فتح خرمشهر تداعی کننده از خود گذشتگی ها و رشادت های رزمندگان اسلام و ملت بزرگ ایران با هدایت های فرمانده کل قوا است که برای دفاع از مملکت جان خود را نثار کردند.

- ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی مناسبت های خرداد اظهار داشت: فتح خرمشهر تداعی کننده از خود گذشتگی ها ورشادت های رزمندگان اسلام و ملت بزرگ ایران با هدایت های فرمانده کل قوا است که برای دفاع از مملکت جان خود را نثار کردند و امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان آوردند.

امام جمعه گناوه افزود: عملیات فتح خرمشهر از مهمترین عملیات های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است که به تعبیر فرمایش امام راحل این عملیات مافوق بشری است و بشر عادی نمی تواند به چنین حرکت عظیمی با کمترین امکانات جنگی دست بزند.

وی ادامه داد: این عملیات با عنایات و الطاف الهی و توجهات امام عصر (عج) و دعای امام راحل ممکن شد و باید بکوشیم تا این شعائر الهی به دست فراموشی سپرده نشود و آیین های بزرگداشت این ایام هر چه باعظمت تر و باشکوه تر برگزار شود و پیام شهدا و این فتح ها زنده نگه داشته شود.

امام جمعه گناوه یادآور شد: معنویات و استمداد از اهل بیت، ایثارگری ها، مقاومت ها و ازخودگذشتگی ها و عشق و علاقه به اهل بیت (ع) که در جبهه های حق علیه باطل و دوران دفاع مقدس تداعی می کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر تداعی کننده از خود گذشتگی های رزمندگان اسلام است

فتح خرمشهر تداعی کننده از خود گذشتگی های رزمندگان اسلام است