مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 18:022022-05-22بين الملل

موافقت ایران و عمان برای پروازهای مستقیم


در آستانه سفر رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به مسقط، سازمان هواپیمایی کشوری عمان از موافقت اولیه برای پروازهای مستقیم بین فرودگاه های این کشور و ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از پایگاه خبری اثیر عمان، سازمان هواپیمایی این کشور امروز ( یکشنبه ) اعلام کرد که موافقت اولیه خود را برای فعالیت خطوط شرکت هواپیمایی ایران ایر و کارون ایر جهت انجام پروازهای مستقیم بین فرودگاه های جمهوری اسلامی ایران و فرودگاه های عمان صادر کرده است.

سازمان هواپیمایی عمان ابراز امیدواری کرد که این دو شرکت هواپیمایی به زودی پروازهای خود را آغاز کنند.

موافقت اولیه سازمان هواپیمایی عمان برای فعالیت خطوط شرکت هواپیمایی ایران ایر و کارون ایر جهت انجام پروازهای مستقیم بین فرودگاه های جمهوری اسلامی ایران و فرودگاه های عمان در آستانه سفر آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان به مسقط صادر شده است.

دربار سلطنتی عمان دیروز (شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه به عمان سفر می کند.

در این بیانیه آمده است: حسن همجواری و روابط حسنه بین عمان و جمهوری اسلامی ایران در چارچوب توجه ویژه سلطان هیثم بن طارق و جناب آقای دکتر ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به توسعه در زمینه های مختلف که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت ایران و عمان برای پروازهای مستقیم

موافقت ایران و عمان برای پروازهای مستقیم