مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 17:522022-05-22اقتصادي

بازار گوشت قرمز به زودی متعادل می شود


بازار گوشت قرمز به زودی متعادل می شود.

- ، محسن منصوری عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات تولید، جلسات ستاد تسهیل به صورت منظم برگزار می شود، ضمن اینکه بازدیدهای دوره ای از واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی استان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت های دولت برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استفاده می کنیم، در این راستا بخشی از مصوبات عمومی و بخشی دیگر مصداقی هستند، اصلاح ضوابط استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتر استان از جمله مصوبات عمومی است که نیازمند بازنگری بود، در این راستا بیش از 10 جلسه با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، وزیر صمت، وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست، برگزار شده است و بزودی متن نهایی آن به تصویب دولت خواهد رسید.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: فعال کردن واحدهای نیمه فعال در شهرک های صنعتی اولویت دارد و باید تلاش کرد تا حوزه صنعت، تولید و کشاورزی استان تهران به شکوفایی لازم برسد.

منصوری سپس گفت: در این جلسه مشکلات 17 شرکت و مجموعه تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که 12 مورد در حوزه تأمین اجتماعی و مالیات و 5 مورد در زمینه مسائل بانکی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار گوشت قرمز به زودی متعادل می شود

بازار گوشت قرمز به زودی متعادل می شود