مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 17:172022-05-22سياسي

شیخ قاووق: سلاح فتنه باید برچیده شود نه سلاح مقاومت


عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان سالروز آزادسازی اراضی لبنان در ماه می سال 2000 را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان ضمن تبریک به مناسبت آزادسازی بخش هایی از خاک لبنان در ماه می سال 2000، گفت که این آزادسازی و پیروزی، لبنان را وارد مرحله بازدارندگی کرد.

وی افزود که لبنان به دژ مستحکمی در برابر دشمن اسراییلی تبدیل شده و مقاومت، پیروزی های پی در پی را رقم می زند و دشمن صهیونیستی از معادله مقاومت به لرزه افتاده است.

شیخ قاووق تأکید کرد که ما با سلاح مقاومت از دستآوردها، عزت و اراده حفاظت می کنیم و سلاحی که بایستی از میان برداشته شود، سلاح مقاومت نیست بلکه سلاح فتنه است که در کشتار الطیونه نیز باعث کشتار مردمی شود.

وی گفت که معادله مقاومت، مسیر درگیری عربی-اسراییلی را تغییر داد و لبنان را در موضع قدرت برای حفظ هویت مزارع شبعا، تپه های کفرشوبا و پایبندی به حق خود در منافع نفتی و گازی در دریا قرار داد.

طبق گزارش شبکه المنار ، شیخ قاووق همچنین گفت: ما در برابر دو پروژه قرار داریم: نخست پروژه ای که می خواهد لبنان را به سمت آشوب و جنگ داخلی بکشاند و دوم پروژه ای که به دنبال نجات لبنان از بحران است و ما در جنبش حزب الله نیز در خط مقدم اجرای طرح دوم برای کاهش درد و رنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ قاووق: سلاح فتنه باید برچیده شود نه سلاح مقاومت

شیخ قاووق: سلاح فتنه باید برچیده شود نه سلاح مقاومت