مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 17:122022-05-22سياسي

ارجاع 504 هزار پرونده جدید به سازمان تعزیرات حکومتی


براساس گزارش ارائه شده در دوره ریاست رییس اخیر سازمان تعزیرات حکومتی 504 هزار پرونده به این سازمان ارجاع و حدود 400 هزار پرونده نیز در این سازمان مختومه شده است.

- حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم  خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را مورد بحث بررسی قرار گرفت که این طرح به کمیسیون قضایی به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع داده شده بود.

وی افزود: اعضای کمیسیون پس از انجام بررسی های خود کلیات طرح فوق الذکر را رد کردند چرا که دستورالعملی که برای کنترل و ساماندهی اجاره بهای مسکن در هیأت دولت تصویب شده مشکل را حل می کند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه براین سازوکاری که در این طرح پیش بینی شده بود نه تنها به کنترل اجرابهای مسکن کمکی نمی کرد بلکه به مشکلات در این حوزه دامن می زد.

  نقدعلی خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه رییس سازمان تعزیرات حکومتی به همراه معاونین خود در کمیسیون حاضر شدند و گزارشی را از عملکرد سازمان تعزیرات طی مدتی که رییس جدید به این سمت منصوب شده به اعضای کمیسیون ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 504 هزار پرونده جدید به سازمان تعزیرات حکومتی

ارجاع 504 هزار پرونده جدید به سازمان تعزیرات حکومتی