مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 17:122022-05-22سياسي

گلوگاه های فساد و آسیب زا در دستگاه های دولتی شناسایی و رفع شود


رییس کل دادگستری مازندران شناسایی آسیب ها و رفع گلوگاه های فساد را ضروری دانست و گفت: نظارت و هدایت زیرمجموعه ها برای جلوگیری از فساد ضروری است.

- ، حجت الاسلام صادق اکبری عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری با اظهار اینکه قبول مسئولیت در نظام اسلامی مهم و حساس است، افزود: مسئولان باید دقت کنند تا در دوره مسئولیت معصیت نکنند و ظلم در حق کسی روا ندارند.

وی از مسئولان خواست تا با مردم با محبت و عشق رفتار کنند و اظهار داشت: دستگاه قضایی در این دوره همانند قبل آمادگی دارد در خدمت دولتمردان برای انجام مأموریت ها، وظایف و مسئولیت ها باشد.

وی با تاکید برحفظ جایگاه و استقلال دستگاه قضایی گفت: در حال حاضر تعامل بین دستگاه های اجرایی و قضایی استان ارتقا یافته است و دستگاه ها باید همدیگر را برای انجام مأموریت ها یاری کنند.

حجت الاسلام اکبری یادآور شد: در حال حاضر که با اصلاح قانون هدفمندی روبرو هستیم باید تعامل بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشیم و خوشبختانه تاکنون مسئله ای در استان ایجاد نشده است.

رییس کل دادگستری مازندران با اظهار اینکه قانون حرمت دارد و احترام آن را باید به بهترین شکل داشته باشیم، گفت: هیچ جامعه و دستگاهی از بی قانونی منفعتی کسب نکرده است از این رو همه باید به قانون احترام گذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوگاه های فساد و آسیب زا در دستگاه های دولتی شناسایی و رفع شود

گلوگاه های فساد و آسیب زا در دستگاه های دولتی شناسایی و رفع شود