مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 17:022022-05-22اقتصادي

محرومیت زدایی یک هزار روستا با همکاری وزارت تعاون و بنیاد علوی


بر اساس امضاء تفاهم نامه ای که بین معاون تعاونِ وزارت تعاون و کار و مدیرعامل بنیاد علوی امضاء شد از یک هزار روستای کشور محرومیت زدایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل بنیاد علوی در زمینه محرومیت زدایی از مناطق روستایی کشور به امضاء رسید.

مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون در این مراسم گفت: بر اساس این تفاهم نامه برای محرومیت زدایی از هزار روستا در مناطق محروم و اشتغال زایی توسط تعاونی ها اقدام می شود.

وی گفت: امسال 5358 شرکت تعاونی برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی در سامانه کارا وزارت تعاون ثبت نام کردند و تا کنون 938 طرح تعاونی به مبلغ بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند که میانگین تسهیلات برای هر شرکت تعاونی 1075 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: سهم تعاون در اشتغال روستایی کشور در حال حاضر 7 درصد است در حالی که طبق سیاست های کلی در برنامه پنجم باید سهم تعاون از تولید ناخالص داخلی کشور به 25 درصد برسد.

مسکنی گفت: بنیاد علوی جزء دستگاه هایی است که در زمینه محرومیت زدایی صاحب الگو و حرف است از جمله در قلعه گنج محرومیت زدایی را شروع کرد و در حال حاضر در 52 منطقه کشور اجرای محرومیت زدایی را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی یک هزار روستا با همکاری وزارت تعاون و بنیاد علوی

محرومیت زدایی یک هزار روستا با همکاری وزارت تعاون و بنیاد علوی