مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 17:022022-05-22سياسي

تذکر جدی نماینده مجلس به وزیر تعاون و رفاه اجتماعی


نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی به وزیر تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص کاستی های تنها بیمارستان تامین اجتماعی گیلان هشدار جدی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم نجفی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری نسبت به عدم اجرای عدالت در ساخت و تجهیز بیمارستان، درمانگاه های عمومی و تخصصی در گیلان اظهار کرد: در استان گیلان تنها یک بیمارستان تأمین اجتماعی وجود دارد در حالی است که استان همجوار از پنج بیمارستان تأمین اجتماعی برخوردار است.

  وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به عنوان تنها بیمارستان تأمین اجتماعی استان گیلان فاقد بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی است، افزود: سال گذشته 14 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد بخش جراحی قلب به صورت 100 درصدی تخصیص یافت اما مدیر فعلی تامین اجتماعی به این دلیل که بیمارستان سند مالکیت و سطح بندی منطقه ای ندارد، اعتبار را جذب نکرد.

  نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس با غیرمنطقی دانستن ادعاهای مطروحه و نیاز مبرم استان به امکانات و تجهیزات گفت: آیا بدون سند مالکیت می توان دو هزار و 280 متر مربع بنا ساخت؟ چطور استانی که 6 سال پیاپی رتبه اول آمار فوت شدگان بازنشستگان را دارد و رتبه ارائه خدمات درمانی آن 28 است از لحاظ سطح بندی اولویت ندارد؟  عض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر جدی نماینده مجلس به وزیر تعاون و رفاه اجتماعی

تذکر جدی نماینده مجلس به وزیر تعاون و رفاه اجتماعی